Samarbejde om dit barns udvikling, læring og trivsel

I Børnehuset Sindal arbejder vi målrettet med at skabe forudsætningerne for børnenes trivsel, læring, udvikling og dannelse sammen med forældrene. Kun igennem et tæt samarbejde med jer forældre kan vi sikre, at vores pædagogiske arbejde tager udgangspunkt i jeres barns forudsætninger, så de får de bedste muligheder for at lære og udvikle sig.

Hertil anvender vi Dialoghjulet i Hjernen&Hjertet. Dialoghjulet hjælper os med at sikre, at der er en systematik og en kontinuerlig dialog. Redskabet hjælper os også med at få aftalt fremadrettede fokuspunkter og handleplaner for det enkelte barn i samråd med jer forældre.

I Hjernen og Hjertet findes andre fagrettede redskaber og foruden Dialoghjulet bruger vi også sprogmodulet til sprogvurdering og dertil hørende handleplaner.